Wedstrijd streetfishing Zwolle

Zondag, 9 oktober 2016 - Maandag, 10 oktober 2016

Café 't Beugeltje, Krabbestraat 63, 8011 TX Zwolle

Op zondag 9 oktober organiseert Sportvisserij Oost-Nederland in samenwerking met Roofvissen.eu een streetfishing wedstrijd in Zwolle. De visrijke Zwolse stadsgrachten vormen het wedstrijddecor, met als uitvalsbasis café ’t Beugeltje.

We verzamelen vanaf 9.00 bij café ’t Beugeltje en we starten zodra iedereen is voorzien van een scorekaart rond 10:00 na de briefing. Er wordt gevist tot 16:00 en uiterlijk 16:15 moet je je kaart inleveren bij de organisatie.

Het aantal deelnemers is beperkt tot 50, wees er dus snel bij, want vol is vol. Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt €10,-. Voor dit bedrag krijg je o.a. een uniek meetlint en een hapje en een drankje aan het eind van de dag. Bovendien maak je kans op gave prijzen die o.a. door onze sponsoren beschikbaar worden gesteld (ben jij een ondernemer die graag wil sponsoren, maar ben je nog niet benaderd, neem dan contact op met Rocky van Duijvenvoorde via Rocky@roofvissen.eu, of William van der Veen via penningmeester@sportvisserijoostnederland.nl ).

Verdere informatie en Inschrijving kan plaats vinden via deze link