VISpas

VISpas voor leden van 14 jaar en ouder

De VISpas krijg je automatisch als je lid wordt van een vereniging, die is aangesloten bij een van de hengelsportfederaties van Sportvisserij Nederland.
Met de VISpas en bijbehorende Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren mag je vissen in alle wateren, die in deze lijst vermeld staan.
Word je lid van de HSV Wijhe, dan komt er op je VISpas te staan: “Bewijs van lidmaatschap van HSV Wijhe te Wijhe”. Dit houdt in dat je ook mag vissen in viswateren van de HSV Wijhe.

De kosten van een VISpas zijn opgebouwd uit een landelijke afdracht aan Sportvisserij Nederland, een afdracht aan Sportvisserij Oost-Nederland en de contributie van onze vereniging.
Word je ook nog lid van een andere vereniging, of ben je al lid van een andere vereniging en word je lid van de HSV Wijhe, dan betaal je de afdrachten niet nog eens, maar alleen de aanmaak van de Extra VISpas en het lidmaatschapsgeld van die vereniging.
Deze Extra VISpas is voorzien van een sterretje rechts naast het lidnummer.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de site van Sportvisserij Nederland.