Loop- en visrechten Duursche Waarden.

Maandag, 9 december 2019

Uit klachten van SBB blijkt dat er in de Duursche Waarden wordt gevist op plaatsen, waar wij geen loop- en visrechten hebben. Wij verzoeken leden …..

van de HSV Wijhe dringend, goed te kijken op het kaartmateriaal van deze site, waarop aangegeven staat waar in de Duursche Waarden en andere wateren mag worden gevist.

Let ook op de bebording van de looprechten aan de waterkant.

Bij herhaling van deze overtredingen loopt de vereniging namelijk de kans, bij verlenging van het huurcontract, viswater in de Duursche Waarden kwijt te raken.

De vereniging ziet zich in dat geval dan ook genoodzaakt zelf maatregelen te treffen t.a.v. eventuele overtreder(s).