Reinier Ras moet wisselbeker afstaan aan Henk Dijkslag.

Zaterdag, 8 april 2023

Na afloop van de paaswedstrijd werd Henk Dijkslag alsnog uitgeroepen tot kampioen van de voor-najaarscompetitie 2022/2023 en kreeg de "Willem Denekamp wisselbeker" overhandigd door de vermeende winnaar Reinier Ras. Beiden stonden namelijk op punten gelijk, maar het totale gewicht aan gevangen vis van Henk was groter. Dat de paaswedstrijd door ging, was kantje boord omdat het waterpeil van de IJssel erg hoog was.

Sommige vissers zaten met hun "poten" in het water.

Gelukkig was Wim Bouwhuis ook weer van de partij.

Fijn Wim.

Wilfred Ohms ving de grootste. Een brasem van 62 cm.

Tevens won hij de wedstrijd.

André Daenen brengt zijn vis aan land. Goed voor de tweede plaats.

.

André de Vries moet het eens goed bekijken. Een derde plaats voor hem.

Na afloop werd er weer gesmuld van de eieren en het paasbrood bij ""De Loswal" van Jaap Doorgeest.